2013年12月16日 星期一

富盈廚坊@旺角

這間舖啱啱開張
人唔太多
抱著試新嘢既心態
點知.......好有驚喜喎

任食招牌雞煲
雖然2個人食
但都叫左一隻
(初初阿姐係都要我地叫半隻先, 怕我地食唔晒喎!)

食完雞煲後
可以加湯打邊爐
以任食既肥牛質數算是唔錯
之後掛住食嘢
唔影咁多喇

限2小時任食
我地比較喜歡雞煲多d
於是同侍應講追加雞煲

唉吔!
真係唔識食
原來想食多個雞煲
係要打邊爐前再追加的
侍應話加湯後很難再做回
但阿姐見我地真係好想食
唯有盡量配合
於是叫我地滾完手上既食物後
幫我地倒左d水
再叫廚房整一碟比較熟既雞
放入煲內再煮
今次食落真的無第一輪咁好食
可能因為個煲唔夠啫啫既關係啦
個雞煲真的令我太回味喇
下次一於淨食雞煲

任食: 雞煲+打邊爐+飲品 $138+10%

地址: 旺角奶路臣街38號2樓全層

沒有留言:

張貼留言