2014年1月14日 星期二

翡翠雲臺@ICC 101/F

ICC既sky100
感覺上覺得應該是旅遊至會上去
所以開左咁耐都無諗去

但今次唔同
因為這食店既關係
吸引我上來比sky100還高的101食府

"翡翠雲臺"

一坐低仕應就遞上一杯青bb既飲品來
一口飲落去
味道有點熟
但說不出是什麼
一問之下
原來是薑+蒜之特飲
"養生甘露"
薑同蒜味我平時已經很喜歡
原來做成飲品會這樣好味的
於是.....我飲了三杯

跟著便拿住menu來看
心多多的我樣樣都想試
首論當然選些個個都啱食的

"陳年花雕醉香雞"
好重酒味
雞好滑

"千層青瓜卷"
清清地
手工一流

 前: "糖醋小排骨"
排骨軟淋
酸甜味適中

"揚州香肴蹄"
唔肥
好爽口

"黑松露元貝燒賣+小籠包+揚州燒賣+蝦餃"
除揚州燒賣外
其餘都好好味
特別是蝦餃

"華亭火方雲吞雞"
原盅蒸燉
火腿好出味
湯唔肥

"酸辣海鮮湯"
比一般的豐富
不止是一個湯咁簡單

"老上海醃篤鮮"
百葉吸收了湯的濃香
湯底清
但因太多咸肉關係
味道比較濃

encore"黑松露元貝燒賣+蝦餃+小籠包"
今次加左"荷豆帶子餃"
其實無荷豆既
只是餃皮做刑像荷豆
內藏三粒帶子
做得真的神似

"回窩黑豚肉"
味道唔太咸
黑豚肉又唔肥
食多多都無罪惡感
(這餸都有encore架)

"清炒香烏筍"
因個人不喜歡食蔬菜關係
這款口味唔啱我
但聽朋友說烏筍很爽

"乾煸四季豆"
只是一般
豆質不似食開的四季豆

"油炆鮮雜菌"
雖然是普普通通菇菌
味道炆得出色
(想再encore但沒時間)

"秘製酒糟鹵蛋"
都係個人口味
酒味太濃唔啱我
但蛋質好軟
食落無硬胃感覺

"四喜烤麩"
食開烤麩既人都知道
只要入味
烤麩一定好食
(有encore)

"話梅鮮山藥"
初入口以為是雪梨
好爽口酸酸地咁
(好食到不停encore)

"甘筍蘿蔔絲酥餅"
表面是凍的
以為凍食
原來外脆內暖
記得趁熱呀

因時間關係
要開始甜品喇
"桂花酒釀丸子"
桂花味很清香
唔甜
(我食慣濃味所以唔太啱我)

"蓮香合桃露"
好香濃既合桃味
值得encore

"燕液黃金球"
入面是奶皇做的煎堆
又是不夠時間encore
如果唔係........
我食到十個八個架

"草莓山藥雪芭"
山藥做到雪糕一般幼細
但敗筆之處到於草莓汁酸了點
入口唔太夾

第一次在香港登上這麼高
少不了影多兩張相啦
近近地
"擊天半島"

大角咀奧運站

遠望可至東九
九龍灣及觀塘方向

結論: 這個價錢(午市每位$280+10%), 感覺上超值.
**套餐只做到2014年1月**

地址: 尖沙咀柯士甸道西1號
環球貿易廣場(ICC)101樓B2號舖



沒有留言:

張貼留言